| کد مطلب: ۱۱۱۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

خبر خوش کادر پزشکی درباره بیرانوند!

تیم پرسپولیس برای بازی حساس مقابل سپاهان دو بازیکن مصدوم مهم دارد.

خبر خوش کادر پزشکی درباره بیرانوند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  پرسپولیس در دیدار عصر چهارشنبه کار سختی مقابل سپاهان خواهد داشت و باید با فراموش کردن ماجرای جام حذفی و شکست تلخ در اراک به روال بردهای لیگ برتری‌اش برگردد تا در کورس قهرمانی با استقلال کم نیاورد و همچنان منتظر امتیاز دادن حریفش بماند.

برای مواجهه با سپاهان و تداوم پیروزی‌ها، این تیم دو بازیکن مهمش را فعلا در اختیار ندارد و حضورشان مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در شرایط فعلی اینطور به نظر می‌رسد که علیرضا بیرانوند قطعا به دیدار مقابل سپاهان نخواهد رسید و این احتمال پررنگتر است اما کادر پزشکی پرسپولیس روند توانبخشی را ادامه می‌دهد تا لحظه آخر تلاش می‌کند که شرایط بیرو به وضعیت مسابقه برگردد. کادر پزشکی پرسپولیس امیدوار هستند تا دو روز آینده اتفاقات بهتری درباره بیرانوند رخ دهد اما واقعیت این است که او تا امروز و در فاصله 72 ساعت از بازی با سپاهان تمرین دروازه‌بانی انجام نداده است.

دیگر مصدوم مهم پرسپولیس امید عالیشاه کاپیتان این تیم است که باید تست‌های پزشکی خود را به صورت کامل پشت سر بگذارد. عالیشاه امروز (یکشنبه) هم با تیم تمرین نکرد چرا که بخشی از تست‌های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته، اما بخشی دیگر از تست‌های او فردا (دوشنبه) انجام می‌شود و چنانچه او این تست‌ها را با موفیت پشت سر بگذارد و هیچ‌گونه ناراحتی نداشته باشد احتمالا در اختیار کادر فنی باشد و فرصت دو جلسه تمرین با تیم را پیدا کند.

در اردوی پرسپولیس اینگونه به نظر می‌رسد که بیرانوند به بازی سپاهان نمی‌رسد، اما عالیشاه در این دیدار حاضر خواهد بود که باید دید شرایط آنها طی سه روز آینده چطور پیش خواهد رفت.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار