| کد مطلب: ۱۰۶۲۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

نماینده مجلس: آقای رئیس جمهور فردی توانمند به جای رئیس سازمان بورس بگذارید

حسن شجاعی علی آبادی، نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: توده‌های میلیونی از مردم در بورس متضرر شدند فکری به حال بورس کنید و فردی توانمند در جایگاه رئیس بورس بگذارید. مردم دیگر توان خرید گوشت 500 میلیونی و مرغ 100 میلیونی ندارند.

نماینده مجلس: آقای رئیس جمهور فردی توانمند به جای رئیس سازمان بورس بگذارید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حسن شجاعی علی آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: قرآن جان ما است و اروپا نباید با اهانت به قرآن امنیت خود را به خطر بیندازد.

 نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس خطاب به رئیس جمهور افزود: در مورد اوضاع بهبود بورس به نفع توده‌های میلیونی وعده‌هایی داده بودید که رئیس سازمان بورس توان عملیاتی کردن این وعده‌ها را نداشته است، افت شدید بازار سرمایه به دلیل تصمیمات خلق‌الساعه یکی از دلایلی بوده که به عملکرد رئیس سازمان بورس وارد است و نشان داده که توان مدیریتی این سازمان را ندارد.

وی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: در دفاع از توده‌های میلیونی که در بورس متضرر شدند و در حال متضرر شدن هستند از حضرتعالی می‌خواهم با برکناری رئیس سازمان بورس، فردی توانمند در این جایگاه بگمارید.

شجاعی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: در مراجعاتی که مردم با ما دارند، اظهاراتی را بیان می‌کنند مبنی بر اینکه تا دیروز اگر می‌گفتیم گرانی‌ها کمر ما را می‌شکند اما اکنون باید بگوییم گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است، لذا در سالی که به امر رهبر معظم انقلاب به سال تورم نامیده شده است برای کنترل تورم و گرانی‌ها فکری کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: مردم تحمل قیمت گوشت 500 هزار تومانی و مرغ 100 هزار تومانی را ندارد، برخی از کسب و کارها اظهار می‌کنند که ماهانه مجبور هستیم قیمت محصولات را به دلیل نوسانات تغییر دهیم.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به قولی که برای جاده قیدار به ابهر داده بودید، فکر کنید و بودجه‌ای برای جلوگیری از تصادفات این جاده اختصاص دهید

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار