| کد مطلب: ۱۰۸۹۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

با ۲ میلیارد آپارتمان‌های نقلی در تهران بخرید/ جدول

​در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۴۰ متری تهران خواهیم‌ پرداخت.

با ۲ میلیارد آپارتمان‌های نقلی در تهران بخرید/ جدول

اگر دانشجو هستید و یا با تازگی قشد خرید خانه دارید، میتوانید خانه‌هایی با متراژ کمتر در سطح شهر تهران پیدا کنید که قیمت مناسب تری داشته باشند و به راحتی مستقل زندگی کنید و لازم نباشد سرمایه‌ زیادی را به خرید خانه اختصاص بدهید.

برای خرید آپارتمانی ۴۱ متری در محدوده پیروزی با توجه به اینکه ۱۴ سال از ساخت این واحد میگذرد و این واحد تک خوابه باشد به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد آپارتمان ۴۰ متری دیگری در همین محدوده با سنی حدود ۱۲ سال و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمان ۱۵ ساله دیگری در محدوده جیحون با زیربنای ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب شما به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

 همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۴۱ متر و سنی حدود ۸ سال با ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

877805

اگر شما سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار دارید، میتوانید واحدی ۴۰ متری با ۱ اتاق خواب و سنی حدود ۱۷ سال را در محله سلسبیل خریداری کنید.

اگر شما علاقه به خرید واحد های نوساز دارید، میتوانید واحدی نوساز را با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب را در محدوده نیروهوایی با مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان ۱۴ ساله دیگری در محله منیریه با متراژ ۴۴ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۸۱۷ میلیون تومان معامله شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار