| کد مطلب: ۱۰۵۹۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پلیس‌های قلابی دستگیر شدند | سرقت‌های کلان با پوشش مأموران انتظامی

یک باند سارق که در پوشش ماموران نیروی انتظامی عمل می‌کردند توسط پلیس آگاهی شناسایی و منهدم شد. سارقان از طایفه فیوج بوده و شامل 6زن و مرد سابقه دار بودند.

پلیس‌های قلابی دستگیر شدند | سرقت‌های کلان با پوشش مأموران انتظامی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرهنگ محمدرضا اکبری در توضیح این ماجرا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در پوشش مأموران مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اردبیل، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی، اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان گیلان مشخص شد سارقان ۶ نفر زن و مرد سابقه دار از طایفه فیوج بوده که به وسیله سه دستگاه خودروی سمند، پژو پارس و پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه سارقان تحت پوشش مامور انتظامی اقدام به سرقت می کردند، تصریح کرد: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی یک عملیات منسجم دو دستگاه خودروی سارقان شناسایی و ۴ نفر از آنان که یک مرد و ۳ زن بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ماموران آگاهی این استان در بازرسی از داخل خودرو مقادیری طلاجات و وجه نقد و مدارک هویت افراد را کشف کردند، گفت: در تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته متهمان تاکنون به ارتکاب چهار فقره سرقت و یک فقره سرقت نافرجام معترف شدند که  تلاش در راستای کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری دو نفر سارق متواری کماکان ادامه دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبری در پایان به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اشخاصی تحت عنوان مامور انتظامی برای بازرسی به شما مراجعه کردند لازم است کارت شناسایی معتبر سازمانی آن ها را مشاهده کنید و اگر به هر دلیلی به مامور بودن آنها شک کردید با خونسردی و بدون هرگونه جوسازی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار