| کد مطلب: ۱۰۸۷۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

از سه شنبه خوزستان در مه فرو می رود

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی امروز تاثیرات سامانه بارشی را بر روی استان نشان می‌دهد؛ این سامانه تا اواخر وقت سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان به ویژه در مناطق شمالی،غربی، شرقی ، جنوبی و بخش هایی از مرکز و ارتفاعات استان خواهد شد.

از سه شنبه خوزستان در مه فرو می رود
اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع مه رقیق و کاهش دید افقی از اوایل وقت سه شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
 
به گزارش  اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی از اوایل وقت روز سه‌شنبه تا ظهر پنجشنبه در مناطق شمالی، غربی، جنوبی، شرقی و مرکزی استان به ویژه جاده‌های مواصلاتی منتهی به شهر اهواز پیش‌بینی می‌شود.
 
محمد سبزه زاری افزود: از فردا تا اواخر هفته جو نسبتا پایداری بر روی استان قابل انتظار است که سبب وقوع مه یا مه رقیق و تجمع آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی در این بازه زمانی خواهد شد.
 
وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز و امیدیه با ۲۳.۲ و دهدز با ۷.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۲.۳ و حداکثر ۲۳.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار