| کد مطلب: ۱۱۰۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد اسلامی اعلام کرد: رکوردشکنی نیروگاه اتمی بوشهر در تولید برق هسته‌ای

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی ویدیویی فرارسیدن سال ۱۴۰۳ شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت

محمد اسلامی اعلام کرد: رکوردشکنی نیروگاه اتمی بوشهر در تولید برق هسته‌ای

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ محمد اسلامی همزمان با فرارسیدن سال ۱۴۰۳ شمسی در پیام ویدیویی که در صفحه خود در پیام‌رسان «بله» منتشر کرد؛ ‌با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای سازمان انرژی اتمی ایران در سال ۱۴۰۲ به شرح برنامه‌های صنعت هسته‌ای در سال ۱۴۰۳ با محوریت شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» پرداخت.

وی اظهار کرد: فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را خدمت ملت بزرگ و شریف ایران و نیز خانواده بزرگ و پرافتخار صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسالت دارم و امیدوارم در ایام باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان همواره موفق باشید و بتوانید از مواهب این ایام پربرکت، ‌بهره فراوان ببرید.

اسلامی افزود: سال ۱۴۰۲ را در حالی‌ پشت سر گذاشتیم که حمله غیرانسانی رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه در منطقه و اتفاقات رخ داده شده را شاهد بودیم. این رویکرد جاهلانه صهیونیست‌ها نشان داد که سازمان‌های بین‌المللی تحت سلطه و تاثیرپذیری از قدرت‌های غربی، بر پایه قوانین و ضوابط حقوق بین‌الملل عمل نمی‌کنند و ظلم و تجاوز تحت پوشش حمایت از جریان استکباری، متاسفانه در جهان امروز یک امر روشن و مسلم است.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: در حالی‌که جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با تدبیر درست و تشخیص دقیق، حمایت از مردم مظلوم غزه را در دستور کار خود قرار داد.

اسلامی افزود: امروز بر جهانیان آشکار شده که هیچ‌گونه حد و مرزی برای غارتگری، تجاوز و خونریزی در نظام صهیونیستی و استکباری وجود ندارد. متأسفانه هم اکنون و با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان به‌سر می‌بریم این خونریزی‌ها و جنایات همچنان ادامه دارد که ان‌شاءالله خداوند متعال هرچه زودتر انتقام مظلومان بی‌دفاع را از جریان استکبار بگیرد و شاهد سرنگونی نظام استکبار و این غده سرطانی از این منطقه باشیم.

رشد چشمگیر دستاوردها در بخش صنعت و معدن

معاون رییس‌جمهور عنوان کرد: خدای متعال را شاکریم که در سال ۱۴۰۲ توانستیم براساس سند جامع راهبردی سازمان، برنامه‌های خود را پیش ببریم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دستاوردهای فناوری هسته‌ای مطابق اهداف کمی و کیفی محقق شده است.

وی تاکید کرد: در بخش صنعت - معدن شاهد رشد چشمگیر دستاوردها نسبت به اهداف سند جامع راهبردی سازمان بودیم.

معاون رییس‌جمهور گفت: در بخش فعالیت‌های معدنی برای دستیابی به مواد پرتوزا در سال ۱۴۰۲ به دستاوردهای خوبی دست یافتیم و توانستیم فعالیت‌های معدنی و نیز اکتشاف تفصیلی را از حدود سه معدن فعال به حدود ۲۰ معدن ارتقا دهیم. از این اقدامات همراه با فعالیت‌های معدن‌کاوی که در حوزه عناصر همراه مواد پرتوزا اتفاق افتاده می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین اتفاقات در سال ۱۴۰۲ نام برد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار