| کد مطلب: ۱۱۱۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پرونده بهاره هدایت به پزشکی قانونی رفت

وکیل بهاره هدایت گفت: با توجه به همکاری نهادهای قضایی، مسئولان اعتراضی که ما به نظریه پزشکی قانونی داشتیم را پذیرفتند و پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شده است.

پرونده بهاره هدایت به پزشکی قانونی رفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا؛  زهرا مینویی وکیل بهاره هدایت درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود گفت: در موضوع پرونده خانم هدایت، در حال حاضر با توجه به همکاری نهادهای قضایی، مسئولان اعتراضی که ما به نظریه پزشکی قانونی داشتیم را پذیرفتند و پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شده است. حالا باید از امروز این پروسه طی شود تا ببینیم کمیسیون پزشکی قانونی درباره ادامه درمان خانم هدایت در خارج از زندان و نوع درمان چه نظری می دهد تا ببینیم آیا بر پایه آن نظر، تعویق در اجرای حکم ایشان تمدید می‌شود یا خیر. 

وی درباره آخرین وضعیت بیماری موکل خود گفت: به لحاظ پزشکی تحت پروسه درمان هستند و قطعا یک یا دو جراحی دیگر در پیش خواهند داشت. 

مینویی در پاسخ به این سوال که چه زمانی کمیسیون پزشکی قانونی درباره پرونده خانم هدایت تشکیل جلسه خواهد داد، گفت: با توجه به اینکه این درخواست امروز ارجاع شده است، هنوز اطلاعی درباره زمان برگزاری جلسه کمیسون پزشکی نداریم. 

وکیل بهاره هدایت پیش از این در تویتی نوشته بود که با این اتفاق موکلش تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار