| کد مطلب: ۱۰۶۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

شگفتی مربی یونانی گل گهر از یک پدیده عجیب در فوتبال ایران

سرمربی یونانی گل‌گهر با تاکید بر توجه بیشتر بهبود وضعیت چمن استادیوم‌ها گفت: زمانی که زمین‌های خوبی داشته باشید، بازیکنان‌تان می‌توانند کیفیت بهتر، آسیب‌دیدگی کمتری داشته باشد و ریتم بازی‌ها بهتر می‌شود.

شگفتی مربی یونانی گل گهر از یک پدیده عجیب در فوتبال ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مارینوس اوزینیدیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان اظهار داشت: بازی اول را بردیم و این نتیجه خوبی برای ما بود اما نمی‌خواهیم در بازی قبل بمانیم و تمام تمرکزمان روی بازی با پیکان است. برای ما خیلی مهم است که در بازی آینده که برابر پیکان تست، نتیجه خوبی بگیریم. انتظار داریم که بازی سختی برابر پیکان داشته باشیم و فکر می‌کنم این موضوع می‌تواند در همه بازی‌های لیگ اتفاق بیفتد. من اعتقاد دارم که بازیکنان من تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین نتیجه را در همه بازی‌ها بگیرند.

به نقل از ورزش سه، او در ارزیابی از فضای فوتبال ایران عنوان کرد: الان تنها چیزی که می‌توانم بگویم درباره شهر سیرجان است؛ ما آنجا فضای خیلی خوبی داشتیم. در بازی اول در سیرجان تماشاگران خوبی داشتیم و خانم‌ها و آقایان حضور داشتند. امیدواریم این فضا در‌ همه فوتبال ایران حاکم شود و ادامه داشته باشد. من گذشته کمی شناخت از فوتبال ایران داشتم اما الان نزدیک شده‌ام و اعتقاد دارم فوتبال ایران می‌تواند بهتر هم باشد.

او در ادامه تاکید کرد: برای اینکه فوتبال بهتری داشته باشیم، نیاز است که به زمین‌هایمان بیشتر توجه‌ کنیم. از نظر من اولین چیزی که باید در فوتبال ایران درست شود، زمین‌ها است. زمانی که زمین‌های خوبی داشته باشید، بازیکنان‌تان می‌توانند کیفیت بهتر، آسیب‌دیدگی کمتری داشته باشد و ریتم بازی‌ها بهتر می‌شود.

اوزینیدیس درباره عملکرد گل‌گهر در در نقل و انتقالات گفت: ما هنوز نقل و انتقالات‌مان را تمام نکرده‌ایم. جذب بازیکن جدید، کار ساده‌ای نیست و باشگاه تلاش می‌کند تا اگر بتوانیم، بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم اما با همه تفاسیر از بازیکنانی که در حال حاضر دارم،‌ بسیار راضی هستم.

او در‌ پاسخ به این سوال که گل‌گهر برای دستیابی به شرایط ایده‌آل به چند هفته زمان زیاد دارد، عنوان کرد: امیدوارم خیلی طول نکشد که من بتوانم تفکرات تاکتیکی خودم را اجرا کنم. اصلا کار ساده‌ای نیست که بخواهیم ذهنیت بازیکنان را در یک یا دو ماه تغییر بدهیم اما من می‌دانم که بازیکنان ما هر هفته بهتر می‌شوند و سعی می‌کنم که این اتفاق رخ بدهد. من به عنوان یک مربی ترجیح می‌دهم هفته اول این اتفاق بیفتد اما این غیرممکن است.

سرمربی گل‌گهر در خصوص شرایط لیگ برتر اظهار داشت: من به طور کلی می‌توانم بگویم لیگ خیلی خوب و جالبی دارید. خیلی از تیم‌ها پول زیادی بابت بازیکنان‌شان پرداخت کرده‌اند و این نشان می‌دهد که آن تیم‌ها می‌خواهند قهرمان شوند. به نظر من مثل قبل نیست که یک یا دو تیم مدعی باشند و فکر می‌کنم ۴-۵ تیم خیلی به هم نزدیک هستند.

او در پیش‌بینی از جایگاه گل‌گهر در جدول رده‌‌بندی گفت: برای من ساده نیست که بخواهم درباره اهداف‌مان صحبت کنم ولی معتقدم می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار