| کد مطلب: ۱۱۱۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

کل کل نفتی و بانکی هوداران استقلال و پرسپولیس

کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس از فضای فوتبالی رد شده و اخیرا پس از واگذاری دو باشگاه به کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی وارد کل کل مالکیتی شده است.

کل کل نفتی و بانکی هوداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از همشهری آنلاین ؛ اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار