| کد مطلب: ۱۰۶۱۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

گردهمایی مدیران و روسای شعب شرکت بیمه حافظ برگزار شد

گردهمایی مدیران و روسای شعب با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل، معاونان، روسای شعب و مدیران ستادی با شعار شبکه فروش توانمند، در مسیر تحول و توسعه، طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

گردهمایی مدیران و روسای شعب شرکت بیمه حافظ برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ ، در این نشست که با رویکرد توسعه شبکه فروش شرکت و تبیین برنامه های توسعه بازار برگزار شد، مدیران ستادی رویکردها و سیاستهای شرکت و نیز ملاحظات اجرایی حوزه خود را با محوریت توسعه شبکه بیان کردند. همچنین روسای شعب نیز ایده ها و نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح نمودند.شایان ذکر است در این گردهمایی دو روزه و بمنظور ایجاد هم افزایی حداکثری سیاست های ستادی سه پنل عملیاتی و یک پنل هم اندیشی و تبادل نظر نیز برگزار شد. همچنین بخشی از این همایش به برگزاری کارگاه های موثر در حوزه بازاریابی و فروش، تبلیغات، رفتار سازمانی و مدیریت ریسک اختصاص یافت.

گفتنی است با تغییرات ساختاری شرکت بیمه حافظ و ایجاد معاونت توسعه بازار و شبکه فروش، تقویت شبکه فروش و توانمندسازی شبکه و همچنین توسعه ارتباط با مشتریان و بیمه گذاران، در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار