| کد مطلب: ۱۰۷۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

تامین مالی جمعی شرکت سپهر وارنا البرزآغاز شد

تامین مالی جمعی شرکت سپهر وارنا البرزبه منظور تامین سرمایه در گردش خرید و فروش انواع میلگرد به مبلغ 250 میلیارد ریال از بستر سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد آغاز شد .

تامین مالی جمعی شرکت سپهر وارنا البرزآغاز شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، دوره این سرمایه گذاری یکساله با پرداخت سود مشارکت سالیانه 29 درصد می باشد که طی مدت 14روز جمع آوری خواهد شد.

تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع  مبلغ تامین می باشد. همچنین حداقل سرمایه گذاری در این طرح 10میلیون تومان و حداکثر 1.25میلیارد تومان تعیین شده است.

شرکت سپهر وارنا البرز یکی از شرکت های عضو گروه صنعتی البرز می باشد. این شرکت در زمینه ی بازرگانی داخلی محصولات فولادی، مقاطع فولادی همچون تیر آهن ، میلگرد فعالیت دارد. همچنین با تهیه بهترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی رول فرمینگ جهت تولید پروفیل به عنوان یکی از تولیدکنندگان پروفیل در شمال کشور به شمار می رود .

بنابراین گزارش ، تا کنون سکوی آی‌بی‌کراد 53 طرح موفق تامین مالی داشته است و بیش از 10,000 میلیارد ریال (یک همت) تأمین مالی از این بسترصورت گرفته  واز مجموع 54 طرح سکوی آی‌بی‌کراد، 4 طرح با موفقیت خاتمه یافته و اصل مبلغ سرمایه‌گذاری و سود آن به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار