| کد مطلب: ۱۰۷۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پاکسان از پودر ماشین لباس شویی «سپید پرایم واش» رونمایی کرد

محصول جدید شرکت پاکسان با برند «سپید پرایم واش» در حضور خبرنگاران ، مدیرعامل شرکت پاکسان و مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر رونمایی شد .

پاکسان از پودر ماشین لباس شویی «سپید پرایم واش» رونمایی کرد

آرمان ملی آنلاین - شهریار محمدی راد، مدیرعامل شرکت پاکسان در مراسم رونمایی از این محصول در جمع خبرنگاران اظهار داشت :  پودر ماشین لباس شویی «سپید پرایم واش» اولین پودر کنسانتره و با کیفیت بالاست که در بسته بندی های 600 گرمی در بازار عرضه خواهد شد .

 وی ادامه داد : پودرهای لباسشویی کنسانتره میزان مصرف پایین تر با کیفیت اثر گذاری بالایی دارند  و با مقدار بسیار کمی پودر، با قدرت بالا می تواند به صورت ۱۰۰ درصدی، لکه های لباس ها را از بین برده و حجم زیادی از لباس ها را شست و شو دهند.

مدیرعامل شرکت پاکسان به صادرات محصولات پاکسان اشاره کرد و گفت : ما در حال حاضر به بیش از 20 کشور صادارت داریم . البته با برنامه ریزی های صورت گرفته بنا داریم در 3 کشور قزاقستان ، عمان و عراق دفتر نمایندگی دایر کنیم و تا بتوانیم علاوه بر عمده فروشی در خرده فروشی نیز حضور پر رنگ تری داشته باشیم .

تخصص و کیفیت بالا نقطه قوت پاکسان است

دکتر مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز که در مراسم رونمایی از «سپید پرایم واش» حضور داشت به سابقه درخشان پاکسان در میان برند های مواد شوینده و بهداشتی اشاره کرد و افزود : پاکسان امسال با حضور افراد متخصص که دغدغه پیشرفت کار و ارائه محصولات با کیفیت به مردم را دارند ، پیشرفت چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته است .

وی ادامه داد : برابر استاندارد های کشور محصولات تولیدی پاکسان بالاترین نمرات را در میان شوینده ها و آزمایشگاه های استاندارد کسب کرده اند .همچنین این محصولات با توجه به جایگاهی که در میان اغلب خانواده های ایرانی دارد سهم قابل توجهی از بازار را دارند.

کسب درآمدهای دلاری با تولید محصولات صادرات محور

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه نقطه قوت ما نیروهای متخصص و کیفیت بالای محصولات است، توضیح داد :  در مدیریت جدید افزایش کیفیت محصولات و مناسب سازی قیمت ها در دستور کار قرار گرفته است که نتیجه آن را امروز در رونمایی «سپید پرایم واش» شاهد بودیم .

دکتر مرادی با بیان اینکه در خصوص تحقیق و توسعه برای صادرات  کارهای خوبی صورت گرفته است ، گفت :  ما تولید  محصول صادرات محور را ما در دستور کارمان قرار دادیم و با یک جهش در سال آینده کسب درآمدهای دلاری اتفاق خواهد افتاد .  

وی در پایان گفت : مسیر خوبی را پیش رو داریم و امیدواریم در پایان سال مالی خبرهای خوشی را از رشد تولید ، رشد فروش و رشد سود خالص داشته باشیم و به این ترتیب بتوانیم خدمات بهتری را به مردم و همکارانمان ارائه دهیم.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار