| کد مطلب: ۱۰۸۸۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

آغاز پویش تامین مالی جمعی «شرکت سپهر وارنا البرز»

پویش تامین مالی جمعی شرکت سپهر وارنا البرزدربستر سکوی آی بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن آغار شد .

آغاز پویش تامین مالی جمعی «شرکت سپهر وارنا البرز»

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، شرکت سپهر وارنا البرزدر نظر دارد به منظور تامین سرمایه در گردش خرید و فروش انواع میلگرد، مبلغ 250 میلیارد ریال را طی یک دوره یکساله از طریق سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد با پرداخت سود مشارکت سالیانه 29 درصد تامین مالی نماید.

حداقل سرمایه گذاری در این طرح 10میلیون تومان و حداکثر 1.25میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری 14روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح  29درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی می باشد.

تامین مالی جمعی یکی از ابزارهای جدید تامین مالی در بازار سرمایه است که از سال 1399در بازار سرمایه کشور فعال شده است . این روش تامین مالی به رغم عمر کوتاهش در بازار بسیار مورد توجه کسب و کارها و همچنین سرمایه گذاران قرار گرفتـه است .

در این روش از تامین مالی که با مشارکت تعداد زیادی سرمایه گذار، تمام یا بخشی از سرمایه مورد نیاز یک طرح، پروژ‌ه یا یک فعالیت مشخص جمع آوری می‌شود. وجوه جمع آوری شد‌ه در نهایت در اختیار متقاضی تامین مالی قرار می‌گیرد.

در این میان سکوی آی بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از بهمن ماه سال 1400فعالیت خود را آغاز کرده است ودر کمتر از 2سال گذشته توانسته با ارایه خدمات مناسب در حوزه مشاوره،  سرمایه گذاری و تامین مالی بیش از 50درصد از سهم بازار تامین مالی جمعی کشور را به خود اختصاص دهد .

بنابر این گزارش ، سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار