| کد مطلب: ۱۰۹۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بنیاد برکت در دومین رویداد «مدارس آینده» مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از هویت معماری مدارس گذشته در ساخت مدارس فعلی

مدیرعامل بنیاد برکت گفت:باید هویت معماری مدارس گذشته در ساخت مدارس فعلی عمومیت پیدا کند.

ضرورت استفاده از هویت معماری مدارس گذشته در ساخت مدارس فعلی

آرمان ملی آنلاین - محمد ترکمانه در دومین رویداد «مدارس آینده»  اظهار کرد: سرعت و پیشرفتی که مدارس و آموزش در دنیا دارد با سرعتی که ما امروز در سیستم آموزشی داریم همخوانی ندارد و ما اندکی عقب افتاده‌ایم و نیاز به تلاش بیشتر است. امیدواریم به کمک نخبگان این امر سرعت می‌گیرد.

مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به اهمیت معماری مدارس در ایجاد نشاط روحی در دانش آموزان،  خاطرنشان کرد: در گذشته مدارس هویت خاصی داشته و در هر دوره تاریخی مدلی از ساختمان و معماری بوده است.

وی تاکید کرد : ضروری است هویت معماری مدارس گذشته در ساخت مدارس فعلی عمومیت پیدا کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه حدود ۱۶ سال است که بنیاد برکت ایجاد شده است، گفت: عمده فعالیت‌های این بنیاد معطوف به بحث مدرسه سازی بوده است. احساس نیازی شد و این اتفاق رخ داد. رشد و توسعه‌ای که در بنیاد اتفاق می‌افتد و سرعت تحولی که در دنیا است منجر به ایجاد مدل‌های جدید حوزه آموزش و پرورش می‌شود تا از دنیا عقب نمانیم.مدیرعامل بنیاد برکت، با بیان اینکه برگزاری رویداد مدارس آینده با پیشنهاد سازمان نوسازی مدارس در سال گذشته رخ داد، توضیح داد: این پیشنهاد را در یک جلسه رئیس سازمان ارائه دادند و با توجه به دغدغه بنیاد برکت این کار را شروع کردیم.ترکمانه ادامه داد: ما سعی می‌کنیم جایی قرار گیریم که بیشترین اثر را داشته باشیم و نقطه اثرگذار از یک کار بزرگ باشیم. مدارس آینده چه در حوزه محتوایی و بحث آموزشی و چه در حوزه کاربردی این کار را دنبال می‌کنند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار