| کد مطلب: ۱۰۹۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

بیمه دی با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره‌ی مشابه سال گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار گردد. به طوری که طی عملکرد یک ماهه‌ی منتهی به ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ از محل صدور حق بیمه، مبلغ ۳,۶۵۶,۱۵۴ میلیون ریال درآمد کسب نماید که این مبلغ نسبت به عملکرد یک ماهه‌ی مشابه در سال قبل، شاهد رشدی برابر با ۸۴ درصد بوده است.

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی ؛ همچنین مطابق با گزارش منتشره از سوی سامانه‌ی کُدال نسبت به عملکرد ماهانه‌ی منتهی به پایان دی ماه ۱۴۰۲ ، تراز مثبت ۶۹ درصد برای "ودی" به ثبت رسیده است.

از دیگر نکات مورد توجه در خصوص عملکرد مطلوب بیمه دی می‌توان به رشد 79 درصدی فروش حق بیمه و جذب پرتفوهای بزرگ اشاره نمود که درآمد این شرکت را قابل اتکا نموده و نشان‌دهنده‌ی روند رشد سالیانه‌ی این شرکت در این‌باره است.

بیمه دی طی عملکرد ۱۰ ماهه‌ی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ، از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۶۰,۱۳۲,۵۸۶ میلیون ریال فروش داشته که در مقایسه با همین مدت مشابه در سال قبل، از ۷۹ درصد افزایش حکایت دارد. همچنین بیمه دی توانسته طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت ۷۶ درصد را برای خود به ثبت رساند.

با توجه به آن‌که بیمه دی از جمله مهمترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور در ارایه‌ی بیمه‌های درمانی به شمار می‌آید، از دیگر دست‌آوردهای این شرکت‌ می‌توان به افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در ۱۰ ماهه‌ی منتهی به ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ اشاره نمود که در افزایش درآمدهای این شرکت نمود عینی داشته است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار