| کد مطلب: ۱۰۹۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن روز جانباز

دکتر محمود تبریزی مدیر عامل و نائب رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرا رسیدن روز جانباز را تبریک گفت.

 پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن روز جانباز

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی صندوق،  متن پیام به شرح زیر می باشد:

شعبان ماه عیدهاو عید ماه‌‌هاست.

شعبان ماه دعا و مناجات با خداست، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است.

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناک آسمان ولایت و امامت که با رحمت ورضوان ، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با نور خورشید امامت و فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی حضرت ابوالفضل العباس(ع)  بزرگ جانباز دشت نینوا، و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

چهارم شعبان به حرمت وجود غیور مردان و زنان صبوری که با الگو گرفتن از جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری را آموخته اند و در دفاع از خاک پاک ایران و ملت عزیز، به افتخار جانبازی نائل شده اند ،  به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

جانبازان، نمونه‌های عینی غیرت و شهامت، شجاعت و فداکاری و دلاوری و پایمردی، علیه استکبار جهانی بوده‌اند.آنان که در حماسه آفرینی های شورانگیز و عشق آفرینشان، بوی خوش شهادت را به کام جان خریدند و رنگ سرخ وصل را دیدند و اینک در آینه روزی که با نام ایشان  رقم خورده، دلاوری ها و ازخودگذشتگی هایشان را پاس می داریم و بر قامت استوارشان سلام می فرستیم.

در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، با اقتدا به ولایت مطلقه فقیه در راه حفظ سرزمین و ارزش‌های این انقلاب جانفشانی نموده و زینت بخش ارزش های انقلابی بوده و رشادت‌ها و حماسه آفرینی آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

بدون تردید امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه رشادت‌ها و رادمردی‌های شهدا و جانبازان عزیزی است که با اهداء جسم و جان خود این انقلاب را بیمه کردند و با  ایثار و جانفشانی و  رهایی از هرگونه تعلق و وابستگی، تنها به اعتلای این مرز و بوم می اندیشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی،  روز جانباز را تبریک گفنه و  توفیقات روز افزون برای جانبازان عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمود تبریزی

مدیرعامل

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار