| کد مطلب: ۱۱۰۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های کلان دولت سیزدهم و وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سال جاری میزان ۶۰ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال از سهام مازاد و اموال تملیکی و مازاد خود را از طریق مزایده و عرضه سهام بخشی از شرکت های تابعه یا وابسته، واگذار کرد.

واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، طی سال ۱۴۰۲ شرکت سیمرغ  از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی و مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به مبلغ ۷ هزار و ۲۴۷ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال واگذار شد.

 شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه هنر ایران نیز از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی به ارزش ۲۷۴ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال  و شرکت دوده صنعتی پارس از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی نیز  به ارزش ۳ هزار و ۸۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال واگذار شد.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری ملی ایران از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران  به ارزش ۵ هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال، شرکت زمین فدک یکی از شرکت های مدیریت طرح و توسعه آینده پویا بلا به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۰۵ هزار میلیون ریال و شرکت مدیریت صنعت قند توسعه صنایع بهشهر نیز به ارزش ۳ هزار و ۷۸۲  میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال از جمله دیگر طرح های واگذار شده است .

همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران به ارزش ۹ هزار و ۷۲۸ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال،  مجموعه گروه توسعه ملی و توسعه صنایع سیمان به ارزش ۱۲ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال به فروش رسید.

همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران نیز به ارزش  5 هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار