| کد مطلب: ۱۱۱۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اعتماد به جوانان و نخبگان کشور؛

گامی بلند در ارتقای سیستم کنترل تولید پودر پاکسان

پروژه بروزرسانی و ارتقای سیستم کنترل تولید پودر شرکت پاکسان توسط جوانان و نخبگان توانمند این مجموعه اجرا و به بهره برداری رسید.

گامی بلند در ارتقای سیستم کنترل تولید پودر پاکسان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان ، پروژه بروزرسانی و ارتقای سیستم کنترل تولید پودر این شرکت با هدف بهبود شیوه های کنترل و نظارت بر فرایند تولید، تشخیص بهنگام و دقیق تر خطاها و ایرادات سیستم، همچنین مدیریت بهینه هزینه ها و انرژی و در نتیجه ارتقای کیفیت محصول نهایی توسط متخصصین داخلی این مجموعه اجرا و با حضور دکتر بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بهره برداری شد.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر در حاشیه مراسم رونمایی از این پروژه گفت: مدیران شرکت پاکسان بویژه شهریار محمدی راد با شایستگی عهده دار مسئولیت شده اند و با شناخت دقیقی که از کارخانه دارند مدیریت بهینه ای در هزینه های شرکت انجام داده اند.

مدیرعامل پاکسان نیز در این آیین ضمن تقدیر از تمامی همکارانی که در این پروژه تلاش کردند افزود: نقطه قوت اجرای این پروژه در پاکسان، بهره‌گیری از توان و استعدادهای داخل مجموعه بود که هزینه های اجرای آن را تا ۷۰ درصد کاهش داد و با استفاده از تجهیزات موجود در شرکت و همچنین تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز از محل فروش ضایعات کابل مربوط به سیستم قدیمی کنترل تولید پودر در عمل موفق شدیم تا این طرح را بدون هیچ گونه هزینه ای برای مجموعه اجرا نماییم و سیستم کنترل تولید پودر پاکسان را بروزرسانی و ارتقا دهیم.

شایان ذکر است ، مراسم رونمایی از این پروژه و چندین پروژه فنی و عمرانی دیگر روز دوشنبه۲۷ فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر بهروز مرادی و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر، اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان و معاونین و مدیران این مجموعه برگزار شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار